Reklamní a propagační služby
Inzerce v měsíčníku Kulturní zpravodaj
Nabízíme možnost placené inzerce v měsíčníku Kulturní zpravodaj. Vychází v nákladu 1 400 ks. Uzávěrka příspěvků je vždy 10. den měsíce předcházejícího vydání zpravodaje.
Příspěvky ve formátu DOC, PDF nebo JPG zasílejte na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 596 309 029
Náhled měsíčníku v elektronické podobě naleznete zde.
Ceník inzerce v Kulturním zpravodaji
Cenová relace na 1 kalendářní měsíc. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Rozměry | Černobílá | ||
1 stránka | 8,5 cm x 20 cm | 800 Kč | |
½ stránky | 8,5 cm x 9,5 cm | 400 Kč | |
¼ stránky | 8,5 cm x 6,5 cm | 200 Kč |
Městský dům kultury Karviná si vyhrazuje možnost nepřijmout zakázku, pokud je tato v rozporu s dobrými mravy, z kapacitních nebo jiných důvodů.
Tisk letáků
Nabízíme tisk letáků velikosti cca 1/3 A4 (rozměr 8,5 cm x 21 cm).
Cenové relace:
• černobílý jednostranný tisk – 0,50 Kč/ks
• barevný jednostranný tisk – 1,50 Kč/ks
Ceny jsou smluvní a jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Nabídka je kapacitně omezena (letáky tiskneme současně s měsíčníkem Kulturní zpravodaj).
Dle aktuálních možností a individuálních požadavků lze realizovat také oboustranný tisk.
Městský dům kultury Karviná si vyhrazuje možnost nepřijmout zakázku, pokud je tato v rozporu s dobrými mravy, z kapacitních nebo jiných důvodů.
Pronájem promítací plochy za účelem projekce reklamy
Nabízíme pronájem promítací plochy v kině za smluvní ceny dle individuálních požadavků. Projekce probíhají v kině Centrum, tř. Těreškovové 2234/24, Karviná-Mizerov, případně také v malém sále Městského domu kultury Karviná, tř. Osvobození 1639/43, Karviná-Nové Město. V letních měsících je možno promítat reklamu také při projekcích v letním kině Karviná, park B. Němcové, Karviná-Fryštát.
Výroba Pre-movie prezentace (pro kina)
Nabízíme výrobu Pre-movie prezentace dle individuálních požadavků.
Pre-movie prezentace je způsob propagace kulturních či jiných pořadů, který se ve formě videa skládajícího se ze statických obrázků promítá v kinosále na plátno v době, kdy již diváci přicházejí na sál, ale ještě nezačala samotná projekce.